VarsiFood-hanke – Tervetuloa mukaan!

Tervetuloa seuraamaan VarsiFood – Varsinais-Suomen ruokaketjusta älykkäitä ja ilmastoviisaita tulevaisuuden ruokaratkaisuja -hanketta!

VarsiFood edistää Varsinais-Suomen innovatiivisen ruokaketjun kestävää kehitystä ja profiloitumista kansallisesti ja kansainvälisesti. Hankkeen tavoitteena on kehittää alueen osaamista valituissa kärkiteemoissa rakentamalla käytäntöjä, jotka mahdollistavat ruokaketjun yritysten, tutkijoiden ja opiskelijoiden törmäyttämisen.

Järjestämme muun muassa yrityksille suunnattuja työpajoja, kaikille yhteisiä aamukahvitilaisuuksia sekä opiskelijoille suunnatun Innovation Festival -tapahtuman, jossa muodostetut tiimit pääsevät ratkaisemaan aitoja yritystoiminnan haasteita. Lisäksi hankkeen avulla kootaan viestinnällisesti yhteen alueen ruokaketjun yrityksille suunnatut testausalustat, sekä yrittäjyyttä ja innovaatioita tukevat kurssit ja ohjelmat Innovation Tools -paketin alle.

Nähdään hankkeen tapahtumissa!
– Hanketiimi