Peruttu: Workshop: Create & Innovate

Milloin: 04.04.2024 Missä: Kiinamyllynkatu 10

Kenelle: Opiskelijat, aloittelevat yrittäjät, yrittäjyydestä kiinnostuneet. Erityisesti ruoka- ja elintarvikealalta, mutta kaikki tervetulleita!
Voit pitchata lyhyesti oman ideasi tilaisuudessa. Paikalla mukana mentoreita antamassa palautetta.Jos sinulla on ruokaan liittyvä idea tai haluat kokeilla pop up -kahvilaa, Turun ruokaviikot lähestyvät ja siellä olisi oiva tilaisuus testata tuotteitasi. Tilaisuudessa mahdollisuus saada lisätietoja tästä.

Aamukahvitilaisuus – Kiertotalous

Milloin: 26.03.2024 Missä: Aistikattila, Kiinamyllynkatu 10 d

Kaikille avoin aamutilaisuus tiistaina 26.3.2024 klo 9.00-10.30. Teemana tällä kertaa on kiertotalous ja puheenvuoroja kuullaan aiheesen liittyen mm. ResQ-clubilta sekä elintarvikeyritys Lapin Marialta. Lisäksi esitellään Boost Turun Start up Journey, jonne haku on käynnissä nyt.
Tervetuloa kuulolle!

Aamukahvitilaisuus – Tekoäly

Milloin: 02.02.2024 Missä: Konttori, Hämeenkatu 9, Turku

Huomaa muutos aikataulussa!
Kaikille avoin aamutilaisuus perjantaina 2. helmikuuta klo 9.00-10.30. Aamiaisen lisäksi pääset kuulemaan tekoälyn mahdollisuuksista yrityksen perustamisessa sekä sen hyödyntämisestä yrityksessä. Tämä on myös loistava tilaisuus tutustua yrittäjyystila Konttoriin.

Flavoria Innovation Festival -kick off

Milloin: 13.11.2023 Missä: SparkUp, Tykistökatu 4 B, 20520 Turku

Hyllypaikka-kilpailu

Milloin: 28.08.2023 Missä: Vierailukeskus Joki, Lemminkäisenkatu 12b

Tervetuloa seuraamaan kilpailun finaalia!
Hyllypaikka on kilpailu Varsinais-Suomen elintarvikealan yrityksille. Finaalissa yritykset pitchaavat uutuustuotteensa ja maistattavat niitä niin tuomaristolle kuin yleisöllekin. Voittajatuote pääsee suoraan hyllypaikalle K-Citymarket Skanssiin ja Foodora Marketiin. Tule mukaan seuraamaan kilpailua ja ilmoittaudu yleisöön!

Aamukahvitilaisuus

Milloin: 25.08.2023 Missä: Hämeenkatu 9, Turku

Kaikille avoin aamutilaisuus perjantaina 25. elokuuta klo 8.30-10. Aamiaisen lisäksi pääset kuulemaan startup-yritys Aistilasta, tutkimusmahdollisuuksista ja opiskelijayhteistyöstä Flavoria-tutkimusalustalla sekä tulevasta Flavoria Innovation Festivaalista. Tämä on myös loistava tilaisuus tutustua yrittäjyystila Konttoriin.

Tutustuminen Luonnonvarakeskuksen (Luke) Food pilottiin

Milloin: 25.05.2023 Missä: Myllytie 1, Jokioinen

Tule tutustumaan Lunnonvarakeskuksen tiloihin ja saat paikanpäällä vielä yksityiskohtaisempaa tietoa, mitä kaikkia yhteistyömahdollisuuksia Luken kanssa onkaan.

PERUTTU! Tutustuminen Aistikattilaan ja Flavoriaan

Milloin: 23.05.2023 Missä: Medisiina D, Kiinamyllynkatu 10, Turku

Flavoria on monitieteinen tutkimusalusta, jossa yhdistyvät ravintola, kahvila sekä tutkimus-ja kehityslaboratorio. Tule tutustumaan mitä kaikkea yhteistyömahdollisuuksia Flavoriassa onkaan!

TutustuminenTurun AMK:n elintarviketekniikan tutkimus- ja tuotekehitystiloihin

Milloin: 10.05.2023 Missä: Lemmikäisenkatu 30, Turku

Tule tutustumaan Turun ammattikorkeakoulun tiloihin ja saat paikanpäällä vielä yksityiskohtaisempaa tietoa, mitä kaikkia yhteistyömahdollisuuksia Turun ammattikorkeakoulun kanssa onkaan!

Tule tutustumaan Raseko FoodLaboratoryyn!

Milloin: 03.05.2023 Missä: Juhaninkuja 1, 21200 Raisio

Raseko FoodLaboratory tarjoaa ohjausta, seminaareja, opintoretkiä, tuotekehityskoeajoja ja tutkintokoulutusta sekä tukee ja inspiroi artesaani ja lähiruuan tuottajia ja uusia tulevia toimijoita.
TUTUSTUMISKÄYNTIKIERTUE Varsinais-Suomalaisiin elintarvikkeiden tutkimus- ja kehitysalustoihin.