Flavoria Innovation Festival 2024: yrityshaasteita haetaan mukaan nyt!

Read this post in English

Flavoria Innovation Festival 2024 goes Circular Economy!

Vuoden 2024 Flavoria Innovation Festival pureutuu jälleen ruokaketjun haasteisiin. Tänä vuonna tuomme innovaatioviikolle mukaan kiertotalouden näkökulmaa, ja Innovation Festival järjestetään yhteistyössä Turun kaupungin kanssa.

Haluamme yhdessä ratkoa alan ajankohtaisia kysymyksiä ja luoda innovatiivisia ratkaisuja esimerkiksi ruoantuotannon, -jakelun ja -kulutuksen haasteisiin.

Yrityshaasteita haetaan mukaan nyt! Uudet ja aikaisempina vuosina mukana olleet yritykset ovat tervetulleita mukaan. Voit ottaa yhteyttä, vaikka yrityshaasteesi ei olisikaan vielä tässä vaiheessa täysin selkeä, sillä tänä vuonna tarkoituksena on pilotoida myös uutta lähestymistapaa: yrityshaasteen ei tarvitsekaan olla tarkasti rajattu, vaan osa opiskelijoiden prosessia on Design Thinking -tyyppisesti ”empatisoida” asiakasta ja tehdä tutkimusmatkaa siihen, mitkä asiakkaan haasteet ja sokeat pisteet ovat.

Yrityshaastehaku on käynnissä 31.3. saakka.

Lue lisää siitä, mitä innovaatioviikko tarjoaa yrityksille

Viime vuoden innovaatioviikko järjestettiin menestyksekkäästi 13.–17.11.2023. Kaikkiaan 45 opiskelijaa ratkoivat viittä eri yrityshaastetta, ja edustettuna oli yli kymmenen eri koulutusohjelmaa!

Lue joulukuussa julkaistu uutinen TY:n sivuilta

Ota yhteyttä:

Anni Kerttula