Innovation Festivalin yrityshaasteet 2024 on nyt julkaistu

Flavoria Innovation Festivalin yrityshaasteita kerättiin koko alkuvuoden ajan, ja nyt on aika julkaista ne! Marraskuun innovaatioviikolla opiskelijatiimit pääsevät ratkomaan kestävyyteen, vastuullisuuteen, kiertotalouteen ja tuotekehitykseen liittyviä haasteita mentoreiden ja asiantuntijoiden opastuksella.

Mukana tänä vuonna ovat Hunaja-Salo, Turun osuuskauppa, Unica ravintolat, Raisio ja Birkkalan tila. Tutustu haasteisiin alla olevien linkkien kautta!

Hunaja-Salo: hunajan hyödyntäminen elintarvikkeissa

Turun Osuuskauppa: suomalaisen ruokakaupan ja ruoan tutuksi tekeminen kansainväliselle asiakaskunnalle

Unica ravintolat: vastuullisuuden määrittely ravintola-alan kontekstissa

Raisio: toimitusketju ja kiertotalous – kuinka tehdä toimitusketjusta kestävämpi hyödyntämällä esim. sivuvirtoja?

Birkkalan tila: uuden spelttipohjaisen tuotteen kehittäminen

Opiskelijoiden ilmoittautuminen avataan pian, joten pysy kuulolla! Flavoria Innovation Festival järjestetään Turussa 11.–15.11.2024, ja mukaan ovat tervetulleita niin yliopistojen, ammatikorkeakoulujen kuin ammattikoulujenkin opiskelijat. Tapahtumaviikon kieli on englanti.