Aamukahvitilaisuus jäätelöyrittäjyydestä

Read this post in English

Tervetuloa herkuttelemaan ja inspiroitumaan yrittäjyydestä! WiseFood – resurssiviisaat ruokaketjut -hanke järjestää innostavan ja herkullisen aamukahvitilaisuuden, jossa teemana on jäätelö. Aamun aikana kaksi jäätelöyrittäjää jakaa kokemuksiaan, haasteitaan ja onnistumisiaan – suussa sulavia makuelämyksiä unohtamatta. Saat ainutlaatuista tietoa siitä, mitä jäätelöalan yrittäjyys vaatii ja mitä se parhaimmillaan tarjoaa.

Lisäksi paikalla on asiantuntija, joka kertoo startup-yrittäjyydestä ja sen mahdollisuuksista.

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille yrittäjyydestä kiinnostuneille (erityisesti elintarvikealan opiskelijoille).

Tämä on loistava tilaisuus oppia lisää yrittäjyydestä, verkostoitua samanhenkisten ihmisten kanssa ja saada käytännön vinkkejä omien yrittäjyysunelmien toteuttamiseen!

📅 Aika: ti 8.10.2024 klo 9.0010.30
📍 Paikka: Aistikattila, Medisiina D, Kiinamyllynkatu 10 D, Turku

Alustava ohjelma:
9.00 Vapaata verkostoitumista aamupalan ja jäätelömaistiaisten lomassa
9.20 Tilaisuuden avaus ja WiseFood-hankkeen esittely – Sini Laikola, Turun yliopisto
– Jäätelöyrittäjän tarina – Hannamari Nurkkala ja Piia Johansson, POPS!
– Minustako startup-yrittäjä? – Lauri Koittola, Boost Turku ry
– WiseFood-hankkeen yrittäjyyskyselyn lanseeraus
10.30 Tapahtuma päättyy

Ilmoittautuminen päättyy 2.10. klo 9.00. Keräämme ilmoittautumiset tilaisuuteen tarjoilun järjestämiseksi. Muistathan myös ilmoittaa, mikäli et pääsekään osallistumaan. Mukaan mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta, ja tilaisuus järjestetään, jos ilmoittautumisia saadaan vähintään 10. Älä missaa tätä herkullista mahdollisuutta – tule mukaan, verkostoidu ja inspiroidu!

Tapahtuma järjestetään joko englanniksi tai suomeksi, riippuen osallistujista.

Aamukahvitilaisuudet järjestetään osana EU:n osarahoittamaa ”WiseFood – resurssiviisaat ruokaketjut” -hanketta. Ne pyrkivät tarjoamaan vinkkejä oman yrityksen perustamiseen, esittelemään ruokaketjun yritysten toimintaa sekä mahdollistamaan verkostoitumisen opiskelijoiden ja toimijoiden välillä. Tilaisuudet jatkuvat keväällä 2025 ja aikataulut julkistetaan myöhemmin.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia tilaisuuksien teemoihin ja vierailijoihin!

Lisätietoja tapahtumasta:

Sini Laikola