Haaste: Suomalaisen ruokakaupan ja ruoan tutuksi tekeminen kansainväliselle asiakaskunnalle

Turun Osuuskauppa, eli TOK, on asiakasomistajien omistama alueellinen osuuskauppa, jonka tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajilleen. Asiakasomistajia Turun Osuuskaupalla on jo yli 176 000. Osuuskaupan ruoka- ja päivittäistavarakauppoja ovat Sale, S-Market ja Prisma.

Ruokakaupassa asioiminen vieraassa maassa on mielenkiintoista ja jännittävää mutta samalla toimintatapojen ja tuotteiden erilaisuus voivat pistää pään pyörälle. Palvellakseen paremmin kansainvälistä asiakaskuntaansa TOK on kiinnostunut keinoista, joilla suomalaista ruokakauppaa ja ruokaa tehdään tutuksi myös heille, jotka eivät puhu suomea tai tunne esimerkiksi suomalaisia elintarvikkeita.

Tutustu Osuuskauppaan tarkemmin