Tässä haasteessa opiskelijoiden tavoitteena on luoda nuorille kuluttajille suunnattu kirjolohituote, joka sopisi niin maultaan, tyyliltään, hintapisteeltään kuin pakkauskooltaankin tälle kohderyhmälle. Itse tuotekonsepti voi sisältää sekä syötävän tuotteen että pakkausratkaisun tuotteelle.
Tässä haasteessa opiskelijatiimit pääsevät ideoimaan, miten bistroon houkutellaan enemmän kansainvälisiä asiakkaita. Lopputuotos voi olla esimerksiksi markkinointisuunnitelma, kampanja tai luova tempaus, joka tekee bistrosta tunnetun ja vetovoimaisen kohteen kansainvälisille kävijöille.
Haasteessamme opiskelijatiimit pääsevät miettimään täysin uudenlaisen innovatiivisen kirjolohituotteen vientistrategiaa.
Haasteemme opiskelijatiimeille on kehittää innovatiivinen markkinointi- tai käyttötapakonsepti, joka tekee Järki Särjestä kiinnostavan ja helposti lähestyttävän vaihtoehdon arjen ruokailuun.
Haastamme opiskelijatiimit kehittämään kanssamme uuden, innovatiivisen kalatuotteen, joka on suunnattu kansainvälisiin makuihin tottuneille ja niitä ennakkoluulottomasti kokeileville nuorille kuluttajille. Haluamme auttaa nuoria lisäämään terveellistä kalaa ruokavalioonsa helppokäyttöisellä, monipuolisella ja herkullisella tuotteella, jonka pakkauskoko sopii sinkku- ja dinkku-talouksille.