Aamukahvitilaisuus: Teams – Makers of the Future

Tervetuloa VarsiFood-projektin järjestämään aamukahvitapahtumaan perjantaina 28.4. klo 8.30-10. Aamukahvin aiheena on Teams – Makers of the Future.

Aika: Perjantai 28.4. klo 8:30-10
Missä: Hämeenkatu 9, Turku

Tule kuulemaan Viikin Idättämöstä (englanniksi Germinator), joka on Viikki Food Design Factoryn esihautomo-ohjelma innovaatioille. He etsivät parhaillaan seuraavaan ohjelmaan motivoituneita innovaattoritiimejä, joilla on elintarvikejärjestelmää muuttavia ratkaisuja. Lisätietoja ohjelmasta löydät täältä.

Rento Innovations perustettiin entisten kollegoiden päättäessä yhdistää voimansa. Kuulemme Rento Innovations -yrityksen tarinan ja heidän tuotteesta, joka auttaa tuomaan läpinäkyvyyttä toimitusketjuun ja varmistamaan tuotteiden jäljitettävyyttä elintarviketeollisuudessa.

Tapahtuma on osa aamukahvisarjaa – aiempia aiheita ovat olleet Tutkijasta yrittäjäksi, Liikeidean rahoittaminen ja Innovaatiot. Ohjelma on englanniksi.

Ohjelma:

8:30 Breakfast is served